Onze schilderijen
 
F.A.Q.

Welke producten zijn verkrijgbaar bij art149.nl?
Onze collectie omvat meer dan 400 afbeeldingen van originele thema's, verkrijgbaar in de vorm van beelden afgedrukt op canvas of prints handArt met een opgelegde speciale laag van de gel dat zullen de penseelstreken van de schilder na te bootsen.

Hoe maak ik een bestelling?
U kunt gemakkelijk en snel bestellen, rechtstreeks op de site. Gekozen product gewoon voeg toe aan de winkelwagen en volg de instructies. Als u meer gedetailleerde informatie over de volgende stappen van het contract wilt hebben neem dan contact op met onze customer service.

Welke vormen van betaling zijn beschikbaar in de winkel art149.nl?
In onze winkel kunt u gebruik maken van de meest populaire vormen van betaling. U kunt kiezen uit een snelle en veilige online betaalmethoden (Paypal, credit card, on-line overdracht) of een simpele bankoverschrijving op onze rekening.

Kan ik betalen bij aflevering?
Helaas hebben wij niet voorzien in een dergelijke mogelijkheid. Elke bestelling wordt gemaakt als de betaling wordt geboekt en de betaling bij aflevering is niet mogelijk.

Wat is de levertijd?
Levertijd is gerekend vanaf de datum van de boeking van betaling tot verzending.
Standaard levertijd is 48h tot 14 werkdagen. Voor meer informatie over de scheepvaart organisaties vindt hier.

Wat zijn de verzendkosten?
Verzendkosten van onze producten zijn afhankelijk van de afleveradres en ze zijn voor elk artikel afzonderlijk in rekening gebracht. Standaard verzendkost van één beeld naar Nederlands is 14,9 euro. Wanneer u een paar beelden wilt kopen, verzendkosten van de tweede en elke volgende afbeelding zullen worden verminderd met 50%. Meer gedetailleerde informatie over de verzendkosten (kosten, organisatie, levertijd, enz.) kunnen hier gevonden worden.

Ik heb een beschadigd product ontvangen. Wat moet ik doen?
Elk beeld verzonden door ons, is met grote nauwkeurigheid en in overeenstemming met de eisen van de gerenommeerde koeriersbedrijven als UPS en DPD verpakt. Schade aan de goederen tijdens het transport zijn zeer zeldzaam - maar als ze zich voordoen, dan kunt u contact met onze klantenservice opnemen: wij doen ons best om zo snel mogelijk te beantwoorden en we zullen u helpen uw probleem oplossen.

Mag ik de schilderij teruggeven als het niet aan mij verwachtingen voldoet?
Ja, natuurlijk, klanten hebben een recht op terugkeer. Bestelde artikelen kunnen geretourneerd worden aan uw dealer binnen 30 dagen na ontvangst van het pakket (wij vragen u om een mail naar ons sturen). Voor meer informatie, klik hier.